تیم برتر

تیم برتر
رئال مادرید 11 بارسلونا 3

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 107
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

در 31 سالگی ، توانسته که پنجمین لالیگایش را جشن بگیرد . ایکر که دوران فوتبالی موفقی داشته است می گوید :" بله ، بردن این لالیگا خیلی مشکل بود . رقابت با حریفی نظیر بارسلونا ، معنای خاصی دارد و ما از کارمان راضی هستیم . اما بیشتر می خواهیم و فصل بعد می خواهیم که بهتر از این هم باشیم. "
در 31 سالگی ، ایکر می داند که کم کم دارد به سن های ریسکی نزدیک می شود . برای بازیکنان درون زمین (یعنی به جز گلرها) این سن به معنی نزدیک شدن به پایان دوران فوتبال است . اما برای یک دروازه بان ، شرایط فرق دارد . کاسیاس فعلا می خواهد بماند .

تا 36 سالگی
قرارداد ایکر با رئال تا 2017 است یعنی تا 36 سالگی . او قراردادی مادام العمر در زمان مدیریت رامون کالدرون بست که در سال 2017 ، این قرارداد بر اساس بازیهایی که انجام می دهد ، به طور خودکار تمدید می شود .
عجیب نیست که کاسیاس پس از 36 سالگی هم در رئال بماند . مثلا ادوین فن در سار ، دروازه بان هلندی در 40 سالگی ، دستکش هایش را آویخت . کاسیاس می گوید :" می خواهم فوتبالم را در رئال به اتمام رسانم . در این جا شروع کردم ، حس می کنم که مادریدیسمو هستم و نمی توانم که خود را در پیراهن دیگری ببینم . "
او اولین بازشی در پیراهن رئال در را 17 سالگی ، در سن مامس و زیر نظر دل بوسکه انجام داد . حالا و در 31 سالگی ، همچنان بی نقص است . چابکی و چالاکی خود را حفظ کرده و خبری از خستگی در او دیده نمی شود . باز هم در بازیهای مهم ، تاثیرش را گذاشت .

سالگرد هفتمین چمپیونزلیگ
امروز درست است که سالروز تولد سن ایکر است اما بر اساس تصادف فوتبال ، سالگرد یک روز تاریخی دیگر هم هست . هفتمین قهرمانی اروپایی رئال در آمستردام . 14 سال پیش ، رئال مادرید با زیدان در یوونتوس ، زیر نظر هاینکس برنده شد . کاسیاس در آن زمان 17 ساله بود .
ایکر کاسیاس ، بهترین جامهایی که می توانسته را برده است . جدا از پنج لالیگایش ، به دو چمپیونزلیگ ، سه سوپرکاپ اسپانیا ، یک جام بین قاره ای و یک سوپرکاپ اروپا رسیده است . او با تیم ملی اسپانیا نیز به یورو و جام جهانی دست یافته است . او در این دو تورنمنت ، نقشی کلیدی داشت و توانست که قدرت فوتبال اسپانیا را به جهانیان نشان دهد .
جدا از روند فوتبالش ، از نظر شخصیتی هم دوست داشتنی است . او در خدمت خانواده و دوستانش است و در فعالیت های انساندوستانه شرکت می کند . بنیاد خیریه اش خیلی فعال است . حالا در حالی که 31 سال دارد ، اسپانیا می تواند به داشتن بهترین دروازه بان جهان ، افتخار کند .

منبع : http://ikercasillas.rozblog.com]]>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, توسط randy
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :